Deze teksten en tekeningen zijn gemaakt door Lilian. Mogelijk gemaakt door Blogger.

dinsdag 4 september 2012

Droedelen


 Aan de telefoon, tijdens een saaie voordracht... het is altijd weer een verrassing wat je pen op papier zet, terwijl je er niet echt bewust mee bezig bent. Soms blijft het bij zwierige krulletters, een bloemetje, driehoekjes of vierkantjes, maar soms ontstaat er een verhaal.


Als je je aantekeningen een hele tijd later terugvindt, zijn ze vaak hilarisch... Deze bijvoorbeeld, vond ik terug in een collegeblok. Vooral de bijgaande tekst deed me glimlachen... Kennelijk vond ik het echt totaal niet interessant, want boven het hoedje staat: "gooi maar in mijn pet!"  De reden voor het tekenen van de hoed en het schrijven over een pet is mij achteraf onbekend, al geeft de hoed de uitspraak achteraf wel weer iets elegants ;-)

Ik vond ook nog ergens een droedel terug waar ik ontzettend om moest lachen. Weer is het niet zozeer de tekening, maar de 'diepzinnige tekst' erboven. Wat gebeurde er tijdens dat college, dat ik zomaar ineens overvallen werd door een ware levensvraag?
Tekst: wat was eerder... de kip (vogel) of... het ei




0 reacties:

Een reactie posten

 

Archief

Volg mij via bloglovin'

Follow on Bloglovin

Big Brother ;-)

Privacy Policy

Kladblokfans tot nu toe: