Deze teksten en tekeningen zijn gemaakt door Lilian. Mogelijk gemaakt door Blogger.

vrijdag 28 september 2012

kopje

Op de cursus ben ik al twee weken voorbereidingen aan het treffen om aan het werk te gaan met acrylverf. Ik zie er eigenlijk een beetje tegenop om met verf aan de slag te gaan, want ik teken nu eenmaal graag en ik ben bang met verf niet hetzelfde effect te kunnen bereiken. Na twee weken tamelijk doelloos rommelen met potlood vond de docent het nu wel tijd dat ik kwasten ging pakken: eerst even oefenen met kleurvlakken. Het kopje dat ik had getekend moest worden ingevuld met verf en ik vind het resultaat best aardig, al ben ik nog niet helemaal overtuigd.



0 reacties:

Een reactie posten

 

Archief

Volg mij via bloglovin'

Follow on Bloglovin

Big Brother ;-)

Privacy Policy

Kladblokfans tot nu toe: