Deze teksten en tekeningen zijn gemaakt door Lilian. Mogelijk gemaakt door Blogger.

zaterdag 6 oktober 2012

Vandaag zet ik een joker in...

Er lag een kaartspel rond te slingeren in mijn kamer. Geen idee waarom. Ik hou niet eens van kaarten.
Jokeren, klaverjassen, toepen of pesten, het is aan mij niet besteed. Tijdens het gesmijt met de kaarten op tafel ben ik de regels alweer vergeten. Ik vind het gewoon niet leuk.
Gek genoeg vind ik het wel leuk om kaarten te bekijken.

Ieder spel heeft een andere joker, boer, koning en vrouw. Vooral de jokers intrigeren me. Ik weet dat er mensen zijn die ze ook sparen. Bij het spel dat ik vond, zat een heel mooie joker. Die wilde ik wel eens proberen te tekenen. Als opvulling tekende ik ook een paar andere kaarten. Moeilijk hoor, zo symmetrisch... Het leukst om te tekenen vond ik het doosje waar ze inzaten. Het was een doosje van Heineken. Het logo van Heineken bestaat alleen uit letters en de kleuren groen en rood. Dat heeft die brierbrouwer goed bedacht: zo weinig kleur en toch zo herkenbaar.

En? Al geteld hoeveel eikels de tekening van het vorige logje bevat? Ik heb nog geen oplossingen binnengekregen, dus het antwoord hou ik nog even voor me. Juist! Ik zet gewoon even de joker in!

0 reacties:

Een reactie posten

 

Archief

Volg mij via bloglovin'

Follow on Bloglovin

Big Brother ;-)

Privacy Policy

Kladblokfans tot nu toe: