Deze teksten en tekeningen zijn gemaakt door Lilian. Mogelijk gemaakt door Blogger.

zondag 28 juli 2013

Karweitjes

Met het warme weer van de afgelopen dagen kwam er weinig uit mijn handen. Een temperatuur boven de 25 graden is voor mij echt afzien. Ik word er loom en sjacherijnig van en van tekenen komt dan natuurlijk helemaal niets.

Toch heb ik wel een paar dingen gedaan. Warm weer of niet, de huishoudelijke karweitjes gaan gewoon door. Wat doe je als je daar eigenlijk geen zin in hebt? Nou, dan vlij je je neer op de dichtstbijzijnde stoel en dan ga je zitten schetsen wat je nog moet doen... Nee, dat schiet niet op, maar het is wel leuk!



Strijken...

Apparaten zijn ook altijd wel leuk om te tekenen. Details als knopjes en roostertjes maken het spannend om te doen. In mijn dummyboek schetste ik de stofzuiger.
In opgeruimde toestand ziet hij er toch een beetje verwijtend uit: "vooruit, aan het werk!" lijkt hij te willen zeggen ;-)



Binnenkort weer een normale blogpost!




10 reacties:

  1. Ha Lilian,dit riekt naar werken...
    Maar het is op geruimd dus je kunt met een gerust hart weer fijn gaan tekenen en misschien heb je wel nieuwe dingen dat je denkt dat gaat het worden.
    onder de 25 graden heb ik er ook plezier in.
    Ik blijf je volgen en ben benieuwd waar je dit keer mee komt.
    tot gauw
    Een lieve groet
    Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) Ja, je hebt gelijk... dat was werken en afzien!
      Het komt zoals het komt, ideetjes genoeg, maar de uitvoering...
      Fijn te lezen dat je me blijft volgen, da's wederzijds trouwens!
      Tot blogs Christiene en een warme groet terug!

      Verwijderen
  2. Wat een geweldig bericht! Daar houd ik van.
    Hele leuke tekeningen heb je gemaakt. Leuk hoor!
    Met die temperaturen functioneer ik ook niet zoals normaal,
    dus ik begrijp het helemaal wat je schrijft.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Cheyenne! Soms plaats je iets waar je niet helemaal zeker van bent en dan zijn de reacties zo hartverwarmend... Wow!

      Ja, sommige mensen hebben dat nu eenmaal, Tot een graad of 22 vind ik het prima, daarboven vind ik het onaangenaam worden. Ik heb nooit tegen die hoge temperaturen gekund en dan wacht ik rustig af tot het allemaal voorbij is. Fijn te lezen dat ik niet de enige ben!

      Verwijderen
  3. Normaal of niet....ik vind deze blogspot wél leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lilian,

    Noemen ze dit nu "werktekeningen"?
    Ik laat die apparaten bij deze warmte toch maar liever even met rust, maar soms moet het toch!
    Leuke tekeningen, maar dat overhemd/blouse lijkt mij niet van jouzelf!

    Groetjes uit komkommerland,

    jeer

    p.s.
    De voorbije 5 dagen was ik nog op Delftse Hout.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je mag ze van mij noemen wat je wilt :-)
      Scherp opgemerkt, Jeer! Dat overhemd is inderdaad niet van mij!
      Je was dus heel vlakbij, de afgelopen dagen. Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad. Een warme groet terug!

      Verwijderen

 

Archief

Volg mij via bloglovin'

Follow on Bloglovin

Big Brother ;-)

Privacy Policy

Kladblokfans tot nu toe: