Deze teksten en tekeningen zijn gemaakt door Lilian. Mogelijk gemaakt door Blogger.

zondag 23 december 2018

Fijne Kerstdagen!

In tien minuten tekenen en inkleuren: ik kan het! Of het er dan ook mooi uitziet, is een tweede, maar het kan wel. Ik deed een supersnelle kersttekening voor op een kaartje, want ja: Het is alweer bijna Kerst. Eigenlijk heb ik niet zoveel zin in Kerst, althans niet in Kerstmuziek met irritante belletjes, niet in veel te veel en  te overdreven eten en niet in 'gezelligheid omdat het zo hoort'.

Waar ik wel zin in heb, is even gewoon helemaal niks doen. Of nou ja niks, alleen de dingen die ik leuk vind om te doen. Even snel iets tekenen, bijvoorbeeld. Heel fijn om even een pas op de plaats te maken en om na te denken over wat ik nu eigenlijk wil.

De muis van Inktober kwam weer even langs... om jullie vast fijne Kerstdagen toe te wensen, of je ze nu viert of niet.

Muis wenst iedereen fijne Kerstdagen (Inkt en aquarel)

12 reacties:

  1. Je kaartje is gewoon heel leuk en het hoeft toch ook niet perfect te zijn !hier ook geen idioot gedoe maar gewoon rustig met zijn tweetjes .Fijne kerstdagen op een manier die bij je past
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog geen commentaar gehad, dus ik denk dat ze het wel leuk vonden. Ik wens jou een rustige maar ook gezellige KerstπŸŽ„❤

      Verwijderen
  2. Goedemorgen Lilian,
    Ik hoop dat nu lukt met reageren. Je hebt prachtig tekening gemaakt. Echt heel leuk gedaan. Je maakt altijd zo prachtig tekeningen. Dank je wel voor lieve berichtjes voor afgelopen jaar. Ik wens jou fijne feestdagen en voorspoedig 2019. Geniet maar ervan Lilian. Liefs Jacqueline & Ferry.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat gedoe met reageren heb je alleen als een logje wat ouder isπŸ™‚, sorry! Dank jullie wel voor alle complimenten en de lieve reacties. Ik hoop dat jullie ook een beetje kunnen genieten πŸŽ„❤

      Verwijderen
  3. Hij is echt leuk!

    Ik wens je de dagen toe die bij jou passen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks!
      Dat gaat wel lukken 😊 Fijne dagen voor jou/jullie ook!πŸŽ„❤

      Verwijderen
  4. Lilian,

    Nog een plezierig klein stukje tweede kerstdag wens ik je toe. Ik ben mijn dochter aan het overhuizen en dat loopt nog wel een paar dagen.
    Ik wens je nu alvast een heel goed 2019 toe!

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel en succes met de laatste loodjes dan maar!☺πŸ‘

      Verwijderen
  5. Wat een schattige tekening! En dan niet kerst-schattig maar gewoon heel erg leuk schattig. Ik kan er ook niet tegen dat overdreven gezellig gedoe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ;-) Dank voor je bezoekje en leuke reactie!
      Ik hoop dat je een leuke Kerst hebt kunnen vieren op jouw manier.

      Verwijderen
  6. Ik wens je een heel gelukkig nieuwjaar. Met nieuwe creatieve uitdagingen. Ik vind het leuk je te volgen, inspirerend. Liefs van Geri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Geri! Mijn eindejaarslogje is 'in de maak', maar hier ook alvast de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.
      Het genoegen is geheel wederzijds: ik vind het ook geweldig om te zien wat jij allemaal maakt en aanpakt!

      Verwijderen

 

Archief

Volg mij via bloglovin'

Follow on Bloglovin

Big Brother ;-)

Privacy Policy

Kladblokfans tot nu toe: