Deze teksten en tekeningen zijn gemaakt door Lilian. Mogelijk gemaakt door Blogger.

woensdag 26 september 2012

Het kersje op de taart

Bij de Plus supermarkt hebben ze al een paar weken de vlaaien in de aanbieding. Elke keer opnieuw sta ik te twijfelen of ik er eentje mee zou nemen, maar gelukkig heb ik me totnogtoe redelijk weten te beheersen. Ze zijn zo enorm lekker.... maar ook enorm groot en natuurlijk niet heel erg gezond ook.

Toch moet ik, iedere keer weer, even likkebaardend voor die koelvitrine staan, om te kijken wat voor heerlijks er nu weer ligt. De taarten en vlaaien zijn vaak prachtig opgemaakt, met vruchten en met slagroom.

Dat leken me nu ook leuke vormen om te tekenen. Slagroom werd bij mij veldslag, maar de chocolade-kersentaart is best aardig gelukt. De kers op de taart vond ik er door de bakker ook zo mooi opgelegd, met zo'n subtiel blaadje eronder... Oh ja, en dan die kantachtige papiertjes, waar ze de gebakjes ook altijd op leggen, die vond ik ook leuk om te tekenen. Ik heb me altijd al afgevraagd wie er ooit bedacht heeft dat papier een kanten randje moet hebben als het onder gebak ligt...


In dit geval was het wel het spreekwoordelijke 'kersje op de taart'...

0 reacties:

Een reactie posten

 

Archief

Volg mij via bloglovin'

Follow on Bloglovin

Big Brother ;-)

Privacy Policy

Kladblokfans tot nu toe: