Deze teksten en tekeningen zijn gemaakt door Lilian. Mogelijk gemaakt door Blogger.

dinsdag 13 november 2012

Op z'n kop-kop

Wederom hebben we afgelopen les een op z'n kop schilderwerkje gemaakt.
De docent had allemaal afbeeldingen verzameld waar we uit mochten kiezen. En ja... kiezen is moeilijk.

Waar de meesten aan de slag gingen met een afbeelding van 'Clint Eastwood in zijn jonge jaren', koos ik voor deze onbekende man. Hoewel onbekend, iedereen die ik het schilderwerkje laat zien zegt: 'Goh, die lijkt wel op die of die' en dan volgt er een naam. Geen idee wie deze man is, of waar-ie op lijkt. Het is wel een karaktervolle kop geworden, vind ik.

Ook dit keer hebben we weer op z'n kop geschilderd... en ik vind het nog steeds verrassend wat daar uit voortkomt. Je denkt tijdens het schilderen 'dat wordt 3x niks' en dan draai je je werk om en dan valt het toch weer mee. Heel bijzonder. Ik was nog niet klaar toen de les afgelopen was, dus ben ik thuis verder gegaan.
Helemaal lijken op het voorbeeld doet-ie niet, maar zoals gezegd: het blijft gewoon een bekende onbekende man. :-)

'De bekende onbekende man'

0 reacties:

Een reactie posten

 

Archief

Volg mij via bloglovin'

Follow on Bloglovin

Big Brother ;-)

Privacy Policy

Kladblokfans tot nu toe: