Deze teksten en tekeningen zijn gemaakt door Lilian. Mogelijk gemaakt door Blogger.

vrijdag 12 oktober 2018

Inktober dag 12

Het onderwerp van vandaag is whale (walvis). Dat is wel lekker duidelijk, al moet ik bekennen dat ik eerst even op moest zoeken hoe een walvis er nu precies uit zag. Ik had eerder een tuimelaar voor me, dan een walvis, zo ontdekte ik ;-)

Nu was het onderwerp dan wel makkelijk, maar wat doe je er dan mee. Een walvis tekenen en klaar, dat vind ik te simpel. (O ho wacht eens even, je zou het toch simpel houden!) Met simpel bedoel ik in dit geval dat ik alleen een walvis tekenen te saai vind ;-) Ik moest er dus iets mee doen.

Mijn brein had al snel weer een lijntje te pakken... Het strand! Er spoelden de afgelopen tijd regelmatig potvissen aan op de Nederlandse stranden. Een potvis is ook een soort walvis, maar veelal is het niet goed als ze op het strand terecht komen. Dat kan anders... tenminste, in een tekening kan dat wel! Ik legde mijn walvisje dus op een prettig strandlakentje. Zonnebril op zijn kop, een tasje met proviand... Zo kan het ook! Ik word er vrolijk van en ik hoop jullie ook!

Whale (inkt en kleurpotlood)

4 reacties:

  1. Deze walvis is echt geinig om te zien. Heel leuk gedaan Lilian.Het is zeker heel duidelijk tekening. Kleine visjes opgegeten. Leuk gedaan met graat vissen. Het is vrolijke walvis aan de strand. Je kan echt leuk om boek te beginnen. Alvast fijn weekend gewenst. Morgen hebben wij drukke dag.

    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.╶᚜᚜᚜᚜╴

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hopelijk hebben jullie de drukke dag overleefd!
      Het was wel echt 'n stranddag gisteren, maar niks gehoord over walvissen, gelukkig ;-)

      Verwijderen
  2. Lilian,

    Dit is dus een echt "wal"-visje geworden-;)!

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen

 

Archief

Volg mij via bloglovin'

Follow on Bloglovin

Big Brother ;-)

Privacy Policy

Kladblokfans tot nu toe: